KAJ JE NEVROmarketing?

 

Se vam dogaja, da aktivno vlagate v promocijo vašega posla, vaše promocijske akcije pa ne pritegnejo kupcev? Ali veste, da so emocije pravi gonilnik nakupa?

 

Živimo v ekonomiji pozornosti in čustev, kjer zmagajo tisti izdelki, spletne strani ali oglasi, ki nas najbolj vizualno in emocionalno pritegnejo. To kar se začne kot tekma za pozornost, se hitro razvije v bitko za zapeljevanje naših najglobjih občutkov.

Ali veste, da se 90% miselnih procesov (vključno z emocijami) zgodi na podzavestni ravni, torej pod nivojem nadziranega zavedanja.

Toda kako komunicirati z emotivnimi možgani, da bo v množici sporočil ravno vaš oglas dosegel kupca?

 
Spoznajte NEVROmarketing.  NEVROmarketing je najučinkovitejše in najnatančnejše raziskovanje potrošnika in nakupnega vedenja ter implementacija spoznanj v konkretne izdelke (oglase, prodajna mesta, sejemski prostor, ...)! 

V NEVROmedii raziskujemo in merimo nevrofiziološke odzive kupcev na marketinške dražljaje (merimo emocije in vpletenost kupcev ob izpostavljenosti oglasnim sporočilom ali drugim situacijam ter raziskujemo njihov vpliv na spomin). Z njegovo pomočjo bistveno izboljšujemo marketinške in prodajne rezultate. Nevromarketing je interdisciplinaren način raziskovanja potrošnika, je razširitev oz. alternativa tradicionalnim raziskovalnim metodam (ankete, fokusne skupine, ...). Temelji na zadnjih dognanjih o delovanju človeških možgan. Nevromarketing združuje znanstvena dognanja nevrologije, psihologije in ekonomije.

Katere izzive vam lahko pomagamo rešiti v praksi:

  • Učinkovitost oglasov (vizualov):   Podamo in pojasnimo kako ljudje reagirajo na marketinške dražljaje, na emocionalni ravni in kako izboljšati sporočila, da bodo lažje in bolje razumljiva, torej učinkovitejša. Podajamo odgovore na vprašanja: Ali in v kakšni meri bodo ljudje videli vašo znamko in ali jo bodo memorizirali. Ali bo oglas A deloval bolje, kot oglas B ...
  • Uporabniška izkušnja in spletne strani: Pokažemo vam kako obiskovalci doživljajo vašo spletno stran in vam pomagamo pri kreiranju odlične uporabniške izkušnje in/ali večje konverzije. 
  • Dojemanje cene: Cena je pomembna sestavina, ki bistveno odloča o tem ali bo izdelek uspešen ali ne. Raziščemo in predstavimo vam, kako cenovno informacijo dojemajo in sprejemajo vaše potencialne stranke ali kupci.
  • Znamčenje: Znamke so ideje zasidrane v spomin in so v očeh kupca bližnjica do nagrade. Njihova moč se meri v povezavah, ki so jih ustvarile. Merimo moč povezav in pojasnjujemo kako vaša znamka vpliva na nakupno vedenje ljudi.
  • Inovacije in oblikovanje produktov: Kako produkt izgleda, kako ga občutimo, kako funkcionira, to vse učinkuje na uporabniško izkušnjo. Merimo reakcije potrošnikov, ki so praktično avtomatske, pod nivojem zavesti, na izdelek ali embalažo. Rezultati ponujajo takojšnje informacije za razvoj.
  • Prodajno mesto / sejem: Če bi vsaka odločitev v trgovini bila racionalna bi povprečen nakup trajal osem ur. Prodajno okolje vpliva na naše odločitve in nakupno vedenje. Pojasnimo vam, kako potrošniki reagirajo na vaše prodajno okolje ter kako ga optimirati, da bo učinkovitejše.
  • Učinkovitost zabavne industrije: Zabavna industrija kreira izkušnje, ki vplivajo na stališča, naklonjenost in dejanja. Razkrivamo kaj se dogaja v naših možganih in telesu, ko nas ta industrija popelje v navidezni svet.
  • Snovanje in produkcija tiskanih in digitalnih vsebin: Vemo, da pričakujete največ, zato spoznanja nadgrajujemo tudi z lastno produkcijo oglasnih komunikacij. Spremenite najnatančnejše informacije o vaših kupcih v večjo prodajo in boljše odnose s kupci. S preverjeno ekipo strokovnjakov oglaševanja, bomo kos vsem izzivom. 

 

Znanja in orodja nevromarketinga, ki jih podjetja kot so Telekom, Simobil, Petrol in nekateri drugi uspešno uporabljajo že nekaj let, lahko tudi vam poženejo prodajo, ugled, prepoznavnost in dvignejo realni ROI.

 Preizkusite nevromarketing v praksi tudi sami! 

 

 Klikni za zmenek! 

 

Vas zanima kako se boste izognili neučinkovitemu oglaševanju?
SPOZNAJTE NEVROorodja