NEVRO raziščite!

 

Če želite razumeti kaj resnično žene potrošnike k njihvem vedenju, je

potrebno raziskovati globje od tega kar sami povedo.

 

Na naše nakupne odločitve izjemno vplivajo faktorji, ki delujejo izven našega podorčja zavedanja. Z interpretacijo emocij razlagamo vpliv marketinških dražljajev na potrošnika. Pri tem uporabljamo orodja s katerimi raziskujemo nivo podzavesti. Torej kaj se dejansko dogaja z nami, kako, in predvsem zakaj se potrošniki odzivamo na marketinške dražljaje. V nevromarketingu raziskujemo katere emocije so relevantne v procesu nakupnega odločanja in uporabljamo ta spoznanja za optimiranje učinkov marketinga.

Toda,

  • Kako meriti ali (in koliko) je sporočilo emocionalno aktiviralo opazovalce?
  • Kako meriti kaj in koliko časa opazovalci dejansko vidijo, ko so izpostavljeni marketinškem dražljaju?
  • Ali je dražljaj aktiviral njihov dolgoročni spomin?

 

Za merjenje emocionalnih in kognitivnih odzivov kupcev se poslužujemo orodij, kot so:

 

  • Eye tracking: Analiza pozornosti na znamke, produkte in ključna sporočila. S pomočjo toplotnega zemljevida, potmi pogleda, fiksacij, sakad, prosojnostne mape in vpliva posameznih interesnih območij v sami obliki boste točno vedeli, katera oblika oz. element bo pritegnil pozornost. Za vas pripravimo poročilo o najbolj učinkoviti formi za kvalitetno odločanje. 

 

    

 

  • EEG: kognitivni in emocionalni odzivi ob ključnih trenutkih dražljaja se lahko merijo z elektroencefalografskimi inštrumenti. Na voljo so visoko, srednje in nizkoresolucijski. V kombinaciji z drugimi orodji pa so nepogrešljivo orodje nevromarketnga.

  

 

  • Analiza obraznih izrazov: v opazovanem trenutku ali času. Analiziramo emocionalen vpliv na gledalca, kot je naklonjenost, prezir, veselje, presenečenje, ... ter njihovo moč.

 

Raziskave se lahko izvajajo v naših prostorih ali na vaši lokaciji. Nabor orodij, ki jih uporabljamo ustrezajo vsem nevromarketinškim standardom. Seveda pa je od samega raziskovalnega problema odvisno katera orodja, metodologije ali izvajalci se bodo uporabili ter v kakšnem obsegu.

Na voljo so tudi druga orodja npr. GSR, EMG, ECG, ki sodijo v kategorijo biometrije ter orodja, ki nudijo večjo resolucijo pri merjenju dražljajev. Orodji kot sta fMRI in PET scan se uporabljata v najkvalitetnejših raziskavah, vendar sta tudi cenovno v kategoriji najelitnejših univerzitetnih in kliničnih raziskav.

Znanja potrebna za kvalitetno izvedbo testiranj nabiramo z izobraževanji ter pri vodilnih strokovnjakih iz področja nevromarketinga. Dr. Thomas Zoëga Ramsøy, Dr. Gerald Zaltman, Dr. A. K. Pradeep, Dr. Peter Steidl, Dr. Samuel M. McClure in Dr. Richard Dawkins so samo nekateri vidni predstavniki stroke, ki s svojim delom to zahtevno disciplino razvijajo v akademski smeri in znanja nesebično v svojih cenjenih objavah posredujejo tudi širše. Pri uporabi orodij in določanju metodologij sledimo priporočilom stroke in v popolnosti sprejemamo etična pravila stanovske organizacije NMSBA.   

Znanja in orodja uporabljamo na različnih področjih kot so:

 

 Natančen vpogled v vaše kupce pomeni večjo prodajo! 

 

 Klikni za zmenek! 

 

Vas zanima kako izgleda nevromarketinška raziskava in kakšen vpliv ima na izdelek?
SPOZNAJTE NEVROdesign